Post by tesek86179 on Nov 11, 2024 3:26:30 GMT
Unii întâmpină Anul Nou cu noi obiective și planuri noi, în timp ce alții – FCC, în special, salută Anul Nou prin încheierea reglementărilor TCPA și emiterea altor hotărâri. După cum era de așteptat, o serie de articole TRACED Act au fost incluse în comenzile emise la sfârșitul lunii decembrie 2020. După cum am anticipat, FCC a modificat nouă scutiri TCPA existente , impunând restricții suplimentare asupra apelurilor vocale preînregistrate/artificiale plasate către liniile rezidențiale chiar și pentru apeluri informaționale. , și a adoptat noi cerințe de despăgubire și protecții safe harbor pentru transportatorii care se angajează în blocarea apelurilor pe bază de rețea. FCC a respins, de asemenea, două petiții pentru hotărâri declarative , clarificând că „apelanții care apelează cu panoul de sunet folosesc o voce preînregistrată pentru a transmite un mesaj” și că, în consecință, aceste apeluri efectuate cu ajutorul plăcilor de sunet sunt supuse restricțiilor TCPA. În lumina acestor schimbări, încurajăm persoanele care apelează în afaceri să evalueze cu atenție modul în care acestea afectează orice protocoale de apelare existente și practicile de conformitate.
Amendamente la scutirile TCPA pentru a include limite de „trei apeluri”.
La 30 decembrie 2020, FCC a lansat un ordin prin care anunță modificări la nouă categorii existente de scutiri TCPA pentru apeluri sau mesaje text. După cum am menționat anterior , această reglementare a fost inițiată pentru a răspunde cerinței Actului TRACED ca FCC să specifice trei componente în oricare dintre exceptările sale TCPA: „clasele de părți care pot efectua astfel de apeluri”, „clasele de părți care pot fi apelate, ” și „numărul de astfel de apeluri” acoperite de scutire. Modificările urmăresc să impună noi limite pentru apelurile vocale și textele texte preînregistrate/artificiale scutite plasate pe liniile rezidențiale, dar nu afectează modul în care acestea și alte scutiri se aplică apelurilor sau textelor care utilizează sisteme de apelare telefonică automată, apelurilor în scopuri de urgență sau apelurilor efectuate. de guvernul federal.
Pentru apelurile necomerciale scutite către o reședință, FCC și-a afirmat abordarea existentă conform căreia apelanții calificați ar fi „orice apelant care nu sună în scop Cumpărați serviciul SMS în bloc comercial”, iar părțile apelate calificate ar fi „utilizatori de telefonie rezidențială”. Apoi și-a modificat regulile „pentru a limita numărul de apeluri care pot fi efectuate” în temeiul acestei scutiri la „trei apeluri vocale artificiale sau preînregistrate în orice perioadă consecutivă de 30 de zile”. Pentru toți apelanții care ar dori să contacteze utilizatorii de telefonie rezidențială de mai mult de trei ori într-o lună, FCC le-a recomandat „să folosească apeluri scutite pentru a obține consimțământul”.
Pentru apelurile comerciale scutite către o reședință care nu constituie telemarketing, FCC a afirmat abordarea existentă conform căreia părțile apelate calificate ar fi utilizatori de telefonie rezidențială. Apoi și-a modificat regulile pentru a specifica că apelanții calificați trebuie să fie apelanți „care efectuează apeluri în scop comercial în care apelul nu introduce o reclamă sau constituie telemarketing” și „să limiteze numărul de apeluri care pot fi efectuate” în temeiul acestei scutiri la „trei apeluri vocale artificiale sau preînregistrate în orice perioadă consecutivă de 30 de zile.”
Pentru apelurile scutite de la o organizație nonprofit scutită de taxe către o reședință, FCC și-a afirmat abordarea existentă conform căreia apelanții calificați ar fi „organizații nonprofit scutite de taxe” iar părțile apelate calificate ar fi utilizatori de telefonie rezidențială. Apoi și-a modificat regulile pentru a „limita numărul de apeluri care pot fi efectuate în temeiul acestei scutiri la trei apeluri vocale artificiale sau preînregistrate în orice perioadă consecutivă de 30 de zile”.
Pentru apelurile scutite legate de HIPAA către o reședință, FCC și-a afirmat abordarea existentă conform căreia apelanții calificați ar fi o „entitate acoperită” sau „asociatul său de afaceri”, așa cum acești termeni sunt definiți în Regula de confidențialitate HIPAA”, iar părțile apelate calificate ar fi fie utilizatori de telefonie rezidențială. Apoi și-a modificat regulile pentru a „limita numărul de apeluri care pot fi efectuate în temeiul acestei scutiri la un apel vocal artificial sau preînregistrat pe zi, până la maximum trei apeluri artificiale sau preînregistrate pe săptămână”. FCC a remarcat că această limită a numărului de apeluri este identică cu condiția existentă impusă apelurilor scutite legate de asistența medicală către un număr fără fir.
În special, Ordinul nu a abordat modul în care ar trebui calculate limitele adoptate privind numărul de apeluri scutite atunci când o întreprindere se angajează în diferiți furnizori care plasează mesaje sau apeluri sau atunci când întreprinderile mixte gestionează un program de apeluri sau de trimitere text. De asemenea, Ordinul nu a specificat modul în care se așteaptă ca apelanții care efectuează apeluri sau trimit mesaje text către o combinație de numere rezidențiale, wireless, de afaceri și de uz personal să trateze separat utilizatorii de telefonie rezidențială în scopul respectării acestor limite de „trei apeluri”. .
FCC a clarificat apoi că aceste patru categorii de scutiri TCPA trebuie, de asemenea, să respecte anumite cerințe de renunțare. Mai exact, „în cazul în care un mesaj telefonic vocal artificial sau preînregistrat include sau introduce o reclamă sau constituie telemarketing”, orice apelant care se bazează pe aceste scutiri trebuie să permită destinatarului să renunțe la primirea apelurilor viitoare „formând un număr de telefon . . . pentru a-și înregistra cererea de interzicere a apelului” și, de asemenea, „să furnizeze un mecanism de renunțare automat, interactiv și/sau de renunțare activat prin apăsarea tastei.”
FCC nu a modificat celelalte patru categorii de apeluri și scutiri de mesaje text – apeluri legate de livrarea pachetelor sau mesaje text către un număr fără fir, apeluri scutite ale instituțiilor financiare sau mesaje text către un număr fără fir, apeluri scutite de la furnizorii de asistență medicală sau mesaje text către un număr fără fir și deținutul scutit de apeluri sau trimite mesaje text către un număr fără fir. Afirmând constatarea propusă că aceste scutiri au deja limitări explicite privind „clasele de părți care pot efectua astfel de apeluri”, „clasele de părți care pot fi apelate” și „numărul de astfel de apeluri” care pot fi efectuate în temeiul scutirii; , FCC a concluzionat că au îndeplinit deja cerința TRACED Act. În mod similar, FCC a refuzat să facă orice modificări la regulile existente care scutesc apelurile operatorilor de telefonie mobilă sau mesajele text către propriii abonați, dar numai după ce a ajuns la concluzia că acele reguli se încadrează în cerințele Actului TRACED.
Aceste modificări ale regulilor necesită aprobarea Oficiului de Management și Buget (OMB) și vor intra în vigoare la șase (6) luni după publicarea unei notificări cu privire la această aprobare în Registrul Federal. Deoarece aceste noi reguli impun restricții suplimentare asupra apelurilor vocale preînregistrate/artificiale plasate către liniile rezidențiale, chiar și pentru apeluri informaționale, se recomandă protocoalele de apelare existente și revizuirile de conformitate.
Amendamente la scutirile TCPA pentru a include limite de „trei apeluri”.
La 30 decembrie 2020, FCC a lansat un ordin prin care anunță modificări la nouă categorii existente de scutiri TCPA pentru apeluri sau mesaje text. După cum am menționat anterior , această reglementare a fost inițiată pentru a răspunde cerinței Actului TRACED ca FCC să specifice trei componente în oricare dintre exceptările sale TCPA: „clasele de părți care pot efectua astfel de apeluri”, „clasele de părți care pot fi apelate, ” și „numărul de astfel de apeluri” acoperite de scutire. Modificările urmăresc să impună noi limite pentru apelurile vocale și textele texte preînregistrate/artificiale scutite plasate pe liniile rezidențiale, dar nu afectează modul în care acestea și alte scutiri se aplică apelurilor sau textelor care utilizează sisteme de apelare telefonică automată, apelurilor în scopuri de urgență sau apelurilor efectuate. de guvernul federal.
Pentru apelurile necomerciale scutite către o reședință, FCC și-a afirmat abordarea existentă conform căreia apelanții calificați ar fi „orice apelant care nu sună în scop Cumpărați serviciul SMS în bloc comercial”, iar părțile apelate calificate ar fi „utilizatori de telefonie rezidențială”. Apoi și-a modificat regulile „pentru a limita numărul de apeluri care pot fi efectuate” în temeiul acestei scutiri la „trei apeluri vocale artificiale sau preînregistrate în orice perioadă consecutivă de 30 de zile”. Pentru toți apelanții care ar dori să contacteze utilizatorii de telefonie rezidențială de mai mult de trei ori într-o lună, FCC le-a recomandat „să folosească apeluri scutite pentru a obține consimțământul”.
Pentru apelurile comerciale scutite către o reședință care nu constituie telemarketing, FCC a afirmat abordarea existentă conform căreia părțile apelate calificate ar fi utilizatori de telefonie rezidențială. Apoi și-a modificat regulile pentru a specifica că apelanții calificați trebuie să fie apelanți „care efectuează apeluri în scop comercial în care apelul nu introduce o reclamă sau constituie telemarketing” și „să limiteze numărul de apeluri care pot fi efectuate” în temeiul acestei scutiri la „trei apeluri vocale artificiale sau preînregistrate în orice perioadă consecutivă de 30 de zile.”
Pentru apelurile scutite de la o organizație nonprofit scutită de taxe către o reședință, FCC și-a afirmat abordarea existentă conform căreia apelanții calificați ar fi „organizații nonprofit scutite de taxe” iar părțile apelate calificate ar fi utilizatori de telefonie rezidențială. Apoi și-a modificat regulile pentru a „limita numărul de apeluri care pot fi efectuate în temeiul acestei scutiri la trei apeluri vocale artificiale sau preînregistrate în orice perioadă consecutivă de 30 de zile”.
Pentru apelurile scutite legate de HIPAA către o reședință, FCC și-a afirmat abordarea existentă conform căreia apelanții calificați ar fi o „entitate acoperită” sau „asociatul său de afaceri”, așa cum acești termeni sunt definiți în Regula de confidențialitate HIPAA”, iar părțile apelate calificate ar fi fie utilizatori de telefonie rezidențială. Apoi și-a modificat regulile pentru a „limita numărul de apeluri care pot fi efectuate în temeiul acestei scutiri la un apel vocal artificial sau preînregistrat pe zi, până la maximum trei apeluri artificiale sau preînregistrate pe săptămână”. FCC a remarcat că această limită a numărului de apeluri este identică cu condiția existentă impusă apelurilor scutite legate de asistența medicală către un număr fără fir.
În special, Ordinul nu a abordat modul în care ar trebui calculate limitele adoptate privind numărul de apeluri scutite atunci când o întreprindere se angajează în diferiți furnizori care plasează mesaje sau apeluri sau atunci când întreprinderile mixte gestionează un program de apeluri sau de trimitere text. De asemenea, Ordinul nu a specificat modul în care se așteaptă ca apelanții care efectuează apeluri sau trimit mesaje text către o combinație de numere rezidențiale, wireless, de afaceri și de uz personal să trateze separat utilizatorii de telefonie rezidențială în scopul respectării acestor limite de „trei apeluri”. .
FCC a clarificat apoi că aceste patru categorii de scutiri TCPA trebuie, de asemenea, să respecte anumite cerințe de renunțare. Mai exact, „în cazul în care un mesaj telefonic vocal artificial sau preînregistrat include sau introduce o reclamă sau constituie telemarketing”, orice apelant care se bazează pe aceste scutiri trebuie să permită destinatarului să renunțe la primirea apelurilor viitoare „formând un număr de telefon . . . pentru a-și înregistra cererea de interzicere a apelului” și, de asemenea, „să furnizeze un mecanism de renunțare automat, interactiv și/sau de renunțare activat prin apăsarea tastei.”
FCC nu a modificat celelalte patru categorii de apeluri și scutiri de mesaje text – apeluri legate de livrarea pachetelor sau mesaje text către un număr fără fir, apeluri scutite ale instituțiilor financiare sau mesaje text către un număr fără fir, apeluri scutite de la furnizorii de asistență medicală sau mesaje text către un număr fără fir și deținutul scutit de apeluri sau trimite mesaje text către un număr fără fir. Afirmând constatarea propusă că aceste scutiri au deja limitări explicite privind „clasele de părți care pot efectua astfel de apeluri”, „clasele de părți care pot fi apelate” și „numărul de astfel de apeluri” care pot fi efectuate în temeiul scutirii; , FCC a concluzionat că au îndeplinit deja cerința TRACED Act. În mod similar, FCC a refuzat să facă orice modificări la regulile existente care scutesc apelurile operatorilor de telefonie mobilă sau mesajele text către propriii abonați, dar numai după ce a ajuns la concluzia că acele reguli se încadrează în cerințele Actului TRACED.
Aceste modificări ale regulilor necesită aprobarea Oficiului de Management și Buget (OMB) și vor intra în vigoare la șase (6) luni după publicarea unei notificări cu privire la această aprobare în Registrul Federal. Deoarece aceste noi reguli impun restricții suplimentare asupra apelurilor vocale preînregistrate/artificiale plasate către liniile rezidențiale, chiar și pentru apeluri informaționale, se recomandă protocoalele de apelare existente și revizuirile de conformitate.